Care este rolul raportului de vanzari ?
Raportul de vanzari are ca rezultat totalul vanzarilor effectuate pe o perioada te timp, acesta putandu-se
calcula distribuit pe ani, luni, saptamani sau zile. Raportul permite observarea si analizarea oscilatiei
vanzarilor, putandu-se astfel construi strategii de marketing si vanzari.
Filtrele disponibile in raportul de vanzari:
-
Grupare rezultat: prezinta nivelul vanzarilor calculand totalurile prin gruparea comenzilor dupa
- Utilizatori: arata gradul de fidelizare a utilizatorilor. Urmarind acest raport, se pot crea strategii de marketing pentru mentinerea acestor clienti prin diverse premieri, sau pentru fidelizarea utilizatorilor noi.
- Produse: arata gradul de interes pentru anumite produse. Urmarind acest raport, se pot lua decizii de creare stoc pentru anumite produse, sau stoparea comercializarii altora.
-
Interval raportare: prezinta evolutia vanzarilor pentru anumite intervale de raportare
- Anuala: prezinta evolutia anuala a vanzarilor
- Lunara: prezinta evolutia lunara a vanzarilor
- Saptamanala: prezinta evolutia saptamanala a vanzarilor
- Zilnica: prezinta evolutia zilnica a vanzarilor
-
Stare comanda: prezinta totalul vanzarilor din magazinul virtual, doar pentru comenzile aflate intr-o anumita stare
- Comandata: comenzi plasate online de vizitatori, dar nepreluate inca de departamentul de vanzari
- Confirmata: comenzi confirmate de catre cumparator si care urmeaza sa fie procesate de departamentul de vanzari
- Facturata: comenzi pentru care s-a intocmit si inmanat factura fiscala
- Platita: comenzi platite de clienti
- Livrata: comenzi livrate catre clienti
- Anulata: comenzi anulate de reprezentantii magazinului virtual
-
Perioada raportare: rezultatul raportului se calculeaza pentru un interval de timp