Catalogul de produse ShopIQ este accesibil vizitatorilor magazinului virtual si este structurat in 2 componente:
Zona publica, este destinata vizualizarii catalogului de produse. Aici se pot gasi informaii despre produse,
preturi, promotii, stocuri, se pot citi comentariile pe produse, plasate de catre utilizatori, fara a putea insa lansa comenzi online.
Functionalitatile de baza ale catalogului sunt:
- Organizare produse intr-o structura ierarhica de categorii
- Organizare produse dupa producatori sau brand-uri
- Cautare rapida produse dupa cod, nume sau descriere
- Ordonare produse dupa pret, nume, etc.
- Filtre de marketing: produse noi, recomandari, promotii, premiate, lichidari de stoc
- Afisare subcategorii ale categoriei curente
- Afisare numar de produse disponibile intr-o categorie, brand, sau in lista de produse
- Filtre avansate pe produse, bazate pe parametrii dinamici
- Afisare galerii de imagini asociate produselor
- Afisare documentatii asociate produselor
- Afisare linkuri utile asociate produselor
- Afisare accesorii si optiuni asociate produselor
- Cos de cumparaturi si operatii in cosul de cumparaturi
- Suport multilimba
- Suport SEO pentru optimizare in motoarele de cautare
- Creare linkuri unice pentru fiecare pagina de produs/categorie/brand
- Inscrierea automata in site a utilizatorilor, si validarea acestora pe e-mail, fara interventia personalului companiei
- Integrare butoane social media: Facebook, Google +1, Twitter, Linked-in, etc.
|
|
Zona privata se adreseaza utilizatorilor activi ai magazinului virtual, acestia avand drepturi de vizualizare
si modificare a informatiilor personale, pot crea comenzi online, pot verifica statusul comenzii si pot interoga istoricul comenzilor plasate.
- Plasare comentarii si rating pe produse
- Plasare comenzi online in 3 pasi: adaugare produse in cosul de cumparaturi, introducere date de livrare si trimitere comanda
- Posibilitate plata online cu cardul: PayPal, ePayment, etc.
- Istoric comenzi si statusul acestora
- Editare profil utilizator
- Schimbare parola
|
|