Solutie soft de comert electronic. Magazin online; Magazin virtual
Romana|English
Facebook Twitter

Ianuarie 2012

Cateva motive pentru a-ti deschide un magazin online, avand deja unul traditional

Postat la 29-Jan-2012 ora 10:30 am de [ShopIQ]
Comentarii articol 0 Comentarii

Decizia de a deschide un magazin online nu este intotdeauna complicata si greu de luat, mai ales in conditiile in care detii deja un business de vanzari bazat pe magazine traditionale. In acest articol voi arata ca daca vinzi deja prin metode traditionale, poti incepe sa vinzi si online, cu costuri foarte mici, bazandu-te pe resursele pe care le ai deja.

Bineinteles, folosind doar resursele existente, rezultatele nu vor veni imediat ci probabil in 6-12 luni sau chiar mai tarziu, pentru ca va dura pana cand magazinul va fi indexat de motoarele de cautare astfel incat acesta sa poata fi gasit usor la cautari. Daca vrei sa grabesti lucrurile si iti permiti financiar, poti oricand sa investi in promovare si publicitate online.

Evaluarea unui magazin electronic pentru cumparare

Postat la 25-Jan-2012 ora 02:03 pm de [ShopIQ]
Comentarii articol 0 Comentarii

Vrei sa cumperi un magazin electronic deja functional online sau vrei sa-ti evaluezi propriul magazin electronic pentru a lua decizii de viitor? Iata o scurta lista cu principalele elemente pe care ar trebui sa le analizezi:

  • Analiza stocurilor
  • Analiza comenzilor de vanzare
  • Analiza eficientei angajatilor
  • Analiza surselor de trafic
  • Analiza ratei de raspuns la newsletter
  • Analiza dependentei de persoane cheie
  • Analiza sezonalitatii produselor
  • Documentare fluxuri

Cititi articolul pentru o prezentare mai detaliata

Cum abordez problema stocului intr-un magazin online ?

Postat la 24-Jan-2012 ora 01:12 pm de [ShopIQ]
Comentarii articol 0 Comentarii

Vrei sa-ti deschizi un magazin online si te lovesti de problema stocului. Iti vin in minte o serie de intrebari legate de modul in care trebuie sa abordezi aceasta problema:

1. Sa tin stoc propriu de produse ? Nu este prea scump ? Detin spatiul necesar propice depozitarii ?
2. Sa ma bazez pe stocul la furnizor ? Pot fi sigur ca daca vreau un produs, la un moment dat, il pot obtine usor ?

Niciuna dintre cele 2 situatii identificate mai sus nu este perfecta. Fiecare dintre ele poate fi mai buna sau mai proasta decat cealalta, in functie de factorii interni sau externi care actioneaza asupra business-ului....